A másolgatás eddig is többé-kevésbé szabadon ment, csak picit macerásabb volt használni (az unified memory space miatt most gyerekjáték kezelni) :) . A kérdés, hogy az újfajta rendszermemory elérése a gpu-nak hogy szuperál (pénteken bözgettem picit, de egyelőre nem sikerült beüzemelni), ha azt megoldanák, sokat segítene.
Ezek a featurek nem nyitnak közvetlen utat a gpu-s rendereknek, ez inkább kényelmi release, mint nagy feature release, de mindenképpen érdemes rá figyelni.
Amit én nagyon szeretnék, hogy a gpu-ból lennénk képesek cpu-s callbackeket triggerelni, gpuból átadott paraméterekkel. Ha az működne... Nah akkor oldódna meg a renderes memória probléma :)
az nagy kiralysag :)
ReplyDeletevege a mindent masolgatunk a gep, es a GPU memoriaja kozott...
GPU-val tamogatott render enginek sokkal eletszerubbe valtak :)
Meg valahol olvastam, ha infinband-el vannak osszekapcsolva a gepek, akkor tobb gepben levo GPU is egyuttmukodik. (mondjuk az nem olcso mulatsag) :)
A másolgatás eddig is többé-kevésbé szabadon ment, csak picit macerásabb volt használni (az unified memory space miatt most gyerekjáték kezelni) :) . A kérdés, hogy az újfajta rendszermemory elérése a gpu-nak hogy szuperál (pénteken bözgettem picit, de egyelőre nem sikerült beüzemelni), ha azt megoldanák, sokat segítene.
ReplyDeleteEzek a featurek nem nyitnak közvetlen utat a gpu-s rendereknek, ez inkább kényelmi release, mint nagy feature release, de mindenképpen érdemes rá figyelni.
Amit én nagyon szeretnék, hogy a gpu-ból lennénk képesek cpu-s callbackeket triggerelni, gpuból átadott paraméterekkel. Ha az működne... Nah akkor oldódna meg a renderes memória probléma :)